عمران خان کا استعفیٰ ہی عوام کیلئے بڑا ریلیف ہوگا

مسلم لیگ ن کی ترجمان مریم اورنگزیب نے کہا کہ عوام کے لیے سب سے بڑا ریلیف پیکیج عمران خان کا استعفیٰ ہے۔ مریم اورنگزیب نے اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ عمران خان کی پالیسیوں نے ملک اور عوام کو کنگال کردیا ہے۔ بھکاری اور بے روزگار نوجوان

عمران خان نے عوام کو بے روزگاری، مہنگائی اور قحط کا 3 سالہ پیکج دیا، چینی، بجلی اور گیس کی قیمتیں بڑھ گئیں، ملک میں مہنگائی، قرضوں اور پٹرول کی قیمتیں ریکارڈ سطح پر پہنچ گئیں، بجلی کی قیمت 11 ٹن بڑھ گئی۔ ادویات کی قیمتوں میں اضافہ لوگوں کو 500% آرام دہ نہیں بناتا ہے۔ آپ کے وزیر خزانہ خود کہتے ہیں کہ اگر مہنگائی بڑھتی رہی تو آپ اسے کیسے کم کریں گے؟ آج برا سفر 64,000 سے بڑھ کر 95,000 ہو گیا، کیا یہ آرام دہ ہے؟

مریم اورنگزیب نے وزیراعظم سے خطاب میں کہا کہ آپ اس ملک پر حکومت نہیں کر سکتے۔ میں لوگوں کو چوری کرنے اور آپ کے اے ٹی ایم کا استحصال کرنے آیا ہوں۔ مہنگا. اس میں مصنوعات بھی شامل ہیں۔ جس زمین سے چینی، آٹا اور کپاس برآمد ہوتی تھی وہ اب یہ مافیا درآمد کر رہی ہے۔

اس کا مطلب ہے کہ کوئی بھوکا نہیں سوتا؟ لیکن گودی کو بھی کھولیں اور بند کریں۔ اگر آپ مستعفی ہونے کا اعلان کرتے ہیں تو یہ عوام کی حقیقی ریلیف کے لیے ایک اہم موڑ ہوگا۔ مسلم لیگ ن کے ترجمان نے کہا کہ عمران خان خود شہزاد اکبر بننا چاہتے تھے، اسی لیے نیب کا نیا ضابطہ نافذ کیا گیا ہے۔ قابل تحریر نہیں۔

اور مریم اورنگزیب نے پہلے ٹویٹ کیا تھا کہ عمران خان ملک میں مہنگائی، معاشی تباہی اور بے روزگاری کے ذمہ دار ہیں اور ان کی پہلی اور آخری ترجیح جھوٹ بولنا، دھوکہ دینا اور قوم کی زندگی کو اذیت دینا ہے۔ قوم سے خطاب کرکے اپنے جھوٹ میں کچھ نہ ڈالیں۔ ان کا استعفیٰ عوام کی سب سے بڑی مدد ہے جو عوام کے مسائل کے خاتمے اور عوام کی مدد کے لیے اہم موڑ ثابت ہو گا۔

Related Articles

Back to top button