جیون ساتھی کی تلاش میں بل بورڈ پراشتہار

جیون ساتھی اورمحبت کی تلاش میں ایک شخص نےانوکھی ہی حرکت کر ڈالی جو سوشل میڈیا پربھی خوب وائرل ہو رہی ہے اوران کا یہ طریقہ کارآمد بھی ثابت ہوا۔
برطانیہ سےتعلق رکھنے والے مارک روف نامی نوجوان نے جیون ساتھی کی تلاش کے لیےعام طریقوں سے ہٹ کر کچھ مختلف کیا اوران کے اس انوکھے طریقے کے بعد انہیں بے شمار لڑکیوں کی فون کالز بھی موصول ہونے لگیں۔
ذرائع کے مطابق مارک روف نے جیون ساتھی کی تلاش کے لیےانوکھا طریقہ اپناتے ہوئے425 برطانوی پاؤنڈ (یعنی تقریباً 87 ہزار)خرچ کرکےمانچسٹرکےسب سے مصروف روڈ پرایک بڑے بل بورڈ پراشتہارلگوا دیا۔
مانچسٹرکی مقبول ترین سڑک پراس بڑے سے بل بورڈ کےاشتہارمیں محبت کے متلاشی نوجوان کی تصویرکے ساتھ لکھا تھا کہ’اگرآپ سنگل یعنی اکیلے ہیں تواس بات کا اشارہ ہےکہ جس کا آپ کوانتظارہوسکتا ہے‘۔ 30 سالہ مارک روف کا کہنا ہے کہ بل بورڈ پریہ اشتہاردینےکےبعد انہیں لڑکیوں کی بے شمارفون کالزآ رہی ہیں اوراب تک ان سے100سے زائد لڑکیاں بات کرچکی ہیں۔


اس شخص کی جانب سے بل بورڈ کی ایک ویڈیو بھی شیئر کی گئی جس کے کیپشن میں انہوں نے لکھا کہ میں بل بورڈ پر ہوں، مجھے افسوس ہو رہا ہے کہ میں نے اپنے بال کیوں نہیں کٹوائے۔ 30 سالہ مارک روف کا کہنا ہے کہ بل بورڈ پر یہ اشتہاردینے کے بعد انہیں لڑکیوں کی بے شمارفون کالزآ رہی ہیں اور اب تک ان سے 100سے زائد لڑکیاں بات کر چکی ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close