’دی لیجنڈ آف مولا جٹ‘ نےکمائی کا نیا ریکارڈبنا لیا

’’دی لیجنڈ آف مولا جٹ‘‘ نے کمائی کے نئے ریکارڈ قائم کرتے ہوئے ایک اور اعزاز اپنے نام کر لیا ہے، ریلیز کے چوتھے ہفتے یہ فلم دنیا بھر میں اب تک 7 اعشاریہ آٹھ ملین ڈالرز کمانے میں کامیاب ہوگئی ہے۔

پنجابی فلم ’دی لیجنڈ آف مولا جٹ‘ بنانے والوں کا کہنا ہے کہ یہ اب تک ملک کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی پنجابی فلم بن گئی ہے، اور اس نے گذشتہ چار ہفتوں میں سات اعشاریہ آٹھ ملین ڈالر کما لیے ہیں۔ فلم کی ایگزیکٹو پروڈیوسر عمارہ حکمت کے مطابق اپنی ریلیز کے چوتھے ہفتے میں مولا جٹ دنیا بھر میں اب تک سب سے زیادہ کمائی کرنے والی پنجابی فلم بن گئی ہے جو کہ ایک نیا ریکارڈ ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ فلم نے تمام پنجابی ہٹ فلموں کی زندگی بھر کی کمائی کو کامیابی کے ساتھ پیچھے چھوڑ دیا ہے، جن میں ’کیری آن جٹا 2،‘ ’سونکن سونکنے‘ اور ’چل میرا پت 2‘ شامل ہیں۔ مولانا جٹ دنیا بھر میں 172 کروڑ روپے سے زائد کی باکس آفس کمائی کے ساتھ اسوقت نمبر ون ہے۔ اس سے پہلے یہ فلم کئی دوسرے ریکارڈ بنانے میں بھی کامیاب ہو چکی ہے اور اس کے نام بہت سے ٹائٹل ہیں جن میں، سب سے زیادہ کمانے والی پاکستانی فلم، سال 2022 کے لیے برطانیہ میں برصغیر کی دوسری سب سے زیادہ کمائی کرنے والی فلم اور ناروے میں سب سے زیادہ دیکھی جانے والی جنوبی ایشیائی فلم شامل ہیں۔

اداکارہ متھیرا کا بڑا بیٹا ان کا بوائے فرینڈ کیوں کہلایا؟

’دی لیجنڈ آف مولا جٹ‘ کو 13 اکتوبر 2022 کو عالمی سطح پر 25 مختلف خطوں میں 500 سے زائد سکرینوں کے ساتھ ریلیز کیا گیا تھا، جو اسے پاکستان سے باہر آنے والی سب سے بڑی ریلیز میں سے ایک بناتا ہے۔ تاہم زیادہ ڈیمانڈ کی وجہ سے فلم مقامی اور بیرون ملک دونوں مارکیٹوں میں زیادہ سکرین حاصل کرتی ہے، یہ فلم حال ہی میں فرانس میں بھی ریلیز ہوئی ہے اور اس مارکیٹ میں زبردست پذیرائی کی منتظر ہے۔

’’دی لیجنڈ آف مولا جٹ‘‘ پاکستانی فلم انڈسٹری کے لیے نئے معیارات قائم کرنے میں کامیاب ہوئی ہے اور اس کے نام پہلے ہی متعدد ریکارڈز ہیں کیونکہ اس نے ملک کے سینما کو 200 کروڑ کے کلب میں دوڑایا ہے۔ ’دی لیجنڈ آف مولا جٹ‘ بلال لاشاری کی ہدایت کاری کا فن ہے، اب تک کے میڈیا میں اس فلم کے ریویوز بھی مثبت سامنے آئے ہیں، اسلام آباد میں فلم دیکھنے والے ایک شہری عبداللہ نے بتایا کہ انہیں فلم بہت پسند آئی کیونکہ اس کے بنانے میں بظاہر کافی محنت کی گئی تھی، ’ایک تخیلاتی ماحول میں بنائے گئے سیٹ سے اس فلم کے دوران آپ کی توجہ کم نہیں ہوتی۔ اس فلم میں فواد خان، ماہرہ خان، حمائمہ ملک، حمزہ علی عباسی، مرزا گوہر رشید، علی عظمت، صائمہ بلوچ اور فارس شفیع کے ساتھ شفقت چیمہ، نیئر اعجاز، ریشم، بابر علی اور راحیلہ آغا جیسے تجربہ کار اداکاروں نے کام کیا ہے۔

Related Articles

Back to top button